diumenge, 6 de gener del 2008

La Verema

Hem anat l'Andreu, la Mònica i jo mateix al restaurant la Verema (Urgell tocant a Diputació) a dinar de menú.
De primers hem demanat amanida Waldorf, amanida de xató i strudel de verdures, a mi el que més m'agradat és l'amanida de xató, tot i que la salsa era massa suau. De segons hem demanat wok de pollastre i verdura, i mero, en aquest cas m'agradat més el mero, però s'abusa de l'arròs per acompanyar el plat. A l'hora del postre ha hagut unanimitat: mouse de xocolata, boníssima, amb una galeta cruixent finíssima.
Hem demanat el vi negre de la casa per veure, molt normalet. El menú surt per poc menys de 12€ en una relació qualitat preu força encertada sobre tot tenint en compte que tinc una especial bona predisposició i debilitat pels llocs on pots menjar un menu a preus raonables i les estovalles son de roba.

1 comentari:

Mónica ha dit...

A mi també em va agradar molt el menjar, el que més la mousse de xocolata. El mero estava bó peró tenia una mica massa d'oli pel meu gust.